Nevermore yeni kadrosunu açıkladı. | Amerikalı groove/progressive metal grubu Nevermore, 2024 yılı içinde açıkladığı geri dönüş haberi ile birlikte bas gitarist ve vokalist seçmelerini açtığını da açıklamıştı. Bununla birlikte 2025 Şubat ayı içinde ise seçmelerin tamamlandığını açıklayarak hayranlarını biraz daha heyecanlandırmıştı.
Geçtiğimiz günlerde ise grup sessizliğini bozarak yeni kadrosunu bir video ile hayranları ile paylaştı.
Grupta bas gitarda Oceans Of Slumber’dan tanıdığımız Semir Özerkan, vokallerde Ascraeus’tan tanıdığımız Berzan Önen, ikinci gitarda ise Jack Cattoi adlı genç bir gitarist yer alıyor.
Topluluk bu haber ile bir de İstanbul konseri haberini paylaştı.


Bir yanıt yazın