The Distillers geri dönüyor! Amerikalı punk rock grubu The Distillers instagramdan yayınladığı bir video ile geri döndüğünü duyurdu.
1998 yılında kurulan topluluk 2005 yılında dağılana kadar 3 adet albüm çıkarmıştı. Topluluk son albümü Coral Fang’ı 2003 yılında çıkartmıştı.


Bir yanıt yazın